Of all boys hate

بخونیــن قشنـــگه.

 بخونیــن قشنـــگه.

عشقمم عشقمم من اومــدم
پسر:کــجا بودی؟؟
دوستم با عشقش قرار داشت رفتــه بودم پیشش تا تنــها نباشه
پسر:مگ من بهـــت نگفـته بودم با دوســتات نری قرار
اره ولی اون ول نمیــکرد میگف باید بیای
پسر:مگ نمی دونســتی من ناراحــت میشــم اگ بری
خب چیکار کنم توام همــش گیر میــدی
پسر:به من چرا نگفــتی؟
چون می ترسیـــدم نزاری برم بععدشم دوستم باهام قهر کنه
پسر:دیـروز یادت رف چقدر التمــاس می کردم
وااا چه االتمــاسی؟؟؟
پسر:بهت گفــتم دلــم برات تنگ شده می خوام ببینــمت
اااای ووااایی رااست میگــی اصلاا هواسم نبود
پسر :صبح اومــدم نشستم جلو درتون فقط دوس داشتـــم از دور هم شــده فقط ی لحظه نگات کنــم
امرووززز؟؟
پسر:پسره خیلی خوشگــل بود خیلی بهش حـــسودیم شد
کـــدوم پسره؟چی میگی؟؟
پسر:همونی ک اومد جــلو درتون سـوار ماشینـــش شدی
دیــوونه اون عشـــق دوســتم بود چون خونــه ی ما نزدیــک بود اول اومــد دنبال من
پسر:میـدونم
از کجا میـــدونی؟؟
پسر:دیروز وقتـی رفیقــم عکســتو بهم نشون داد گفت این عــشقه جدیدمـه باورم نشد ولی دیروز با چــشمای خودم دیدمـت
دختـر:.....
پسر:حرفــی نزن فقــط از پنجره بیرونو نــگا کن
نه نه اینکاااارووو نکنننن نننننن
پسر:بهت گـــفته بودم نفســمی حالا ک رفتــی بهتره نفسمــم بره
نننن نننننن ننننن
ولـی فایده نداشــت پســر خــودش رو انداخــت وســط خیابــون و یه ماشیــن با سرعت باهـاش برخورد کرد چند روز تو بیمارسـتان بود بعــد چند روز مررد
وقتی داشــتن جنازشــو میبــردن دختــر اونجا بود گفــت بزاریـد برای اخــرین بار ببینمـش وقتـی روشــو باز کردن روی قلبـش نوشــته بود تو اشکمــو در اوردی ولی دوس نـدارم اشــکاتو ببینـم


 



نظرات شما عزیزان:

شقایق
ساعت17:26---22 شهريور 1395
خااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااک تو سره پسره

دختره لیقات داشت ک پسره این کارو بکنه
نچ نچ نچ
اگه دختره ادم بود همچین غلطی رو نمیکرد


مرتضی
ساعت10:36---2 بهمن 1394
قشنگ بود
پاسخ:نظر لطفته .ممنون


Crazy in love
ساعت19:39---19 آبان 1394
وااااااای دسمالم کوووو
خیلی قشنگ بودددددد
پاسخ:فداتم ممنون


zikzin
ساعت17:38---19 آبان 1394
خو حالا برو کلیک راستو فعال کن
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ. الان واست میفرستم


zikzin
ساعت17:36---19 آبان 1394
تو مرض داری اشکمو دربیاری؟؟؟؟؟/: )
پاسخ:خودم اشکم درومد شماهم باید گریه کنید گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ادامه →

دانلود آهنگ